23 Σεπτεμβρίου 2007

ΣΤΑΘΗΣ

ο φιλος μου ο σταθης λεει να μη μιλαω για το ΠΑΣΟΚ αφου δεν ειμαι μελος του.και απανταω, τοτε γιατι μου μιλαει αυτο? ειναι σωστο αυτο σταθη? αρα κατι αλλο συμβαινει...
εφ οσον ειμαι μελος της κοινωνιας στην οποια απευθνεται το ΠΑΣΟΚ εχω καθε δικαιωμα να μιλαω.εξ αλλου δεν εχει γινει και κανενα πραξικοπημα για να βουλωνει στοματα.εχω γνωμη λοιπον για ολα και θα τη λεω σταθη.
και τι εγινε δηλαδη που ειπα οτι τον παω τον βενιζελο?τιποτα δεν εγινε.για αυτο μη μου τη μπαινεις και πολυ..

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δεν σου είπα να μην ασχολείσαι και να μην λες τη γνλωμη σου για το ΠΑΣΟΚ. Απλά οφείλω να υπερασπιστώ τον πρόεδρο και το κόμμα στο οποίο ανήκω και είμαι υπερήφανος γι αύτό. Για μένα το ΠΑΣΟΚ είναι οικογένεια , τρόπος ζωής και δεν δέχομαι να βρίζουν (να ασκουν κριτική ναι) αλλα όχι να βρίζουν. Την οικογένειά σου οφείλεις να την αγαπάς και να την προστατεύεις παρά τα λάθη και τις κακοτοπιες της. Οπότε φίλε μου κάψο σέβομαι την όποια γνώμη έχεις για το ΠΑΣΟΚ αλλά δεν την αποδέχομαι. Εμείς οι δημοκράτες-προοδευτικοί-αριστεροί έτσι είμαστε. Για το κόμμα, για τον πρόεδρο, για την κοινωνία , για την νέα αλλαγή!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Σχετικά με την εκλογή προέδρου...Η καρδιά μου μου λέει να ψηφίσω ΠΑπανδρέου και το μυαλό Βενιζέλο. Με τον Βενιζέλο βλέπω εξουσία με τον Γιώργο ιδεολογία και όραμα. Τελικά τι αξίζει περισσότερο? Το ταξίδι....και όχι ο προορισμός.Προτιμώ να ανήκω σε μία δημοκρατική - προοδευτική παράταξη με ιδεολογία και αξίες και ιδανικά, παρά σε ένα κόμμα που΄μοναδικό στόχο έχει την εξουσία. Παρ όλα αυτά εγώ ειμαι ο τελευταίος που θα το κρίνει αυτό όποιος και να είναι ο Πρόεδρος εγω θα τον στηρίξω με όλες μου τις δυνάμεις έχοντας πάντα στο μυαλό μου, την ιδρυτική διακήρυξη και τον Ανδρέα Παπανδρεόυ

Ανώνυμος είπε...

καλα τα λες σταθη,προχωρα.ομως το ΠΑΣΟΚ ηταν ανεκαθεν κομμα εξουσιας και αυτην πρεπει να επιδιωκει σε καθε εκλογικη μαχη.αυτο ειναι εφικτο μονο με τον βενιζελο αρχηγο.
τα αλλα που λες για ιδεολογιες τα ακουω βερεσε.διοτι ως γνησιος μπουζουκοβιος η μονη ιδεολογια που σε εκφραζει ειναι αυτη που αναδυεται κλαιγοντας απο τα τραγουδια της νατασσας θεοδωριδου

καψος

Ανώνυμος είπε...

Όταν το ΠΑΣΟΚ ξεκίνησε αγαπητέ μου Κάψο δεν ήταν κόμμα εξουσίας. Ιδρύθηκε για εναν και μοναδικό λόγο. Να εκφράσει το λαϊκό αίσθημα και να ταράξει τα μέχρι τότε δεδομένα με ριζοσπαστικες ιδέες και προτάσεις. Πέρασαν 7 χρόνια για να γίνει το ΠΑΣΟΚ κόμμα εξουσίας και ξεκίνησε σαν λαϊκό κίνημα για το λαό και από τον λαό.Αν τώρα ο ελληνικός λαός το εμπιστεύθηκε για πολυετή διακυβέρνηση είναι άλλο κεφάλαιο. Πάντως δεν πρόκειται να έρθω σε αντιπαράθεση με ένα άτομο σαν και σενα που κρίνει βάσει των μουσικών ακουσμάτων για το αν οι απόψεισ του είναι ορθές..Τα λέμε

Ανώνυμος είπε...

μπες στο www.stirizwgiwrgopapandreou.blogspot.com