10 Ιουλίου 2008

Ο ΓΑΛΙΛΑΙΟΣ ΠΑΕΙ ΓΙΑ ΜΠΑΝΙΟ

ειναι τριτη μεσημερι και εχουμε παει για μπανιο.στη θαλασσα βρισκονται ηδη διαφοροι γνωστοι και φιλοι για δροσιστουν.φυσαει βαρδαρης,η θαλασσα ειναι σαν πισινα,γυαλι.

παιζω ρακετες και σε καποια στιγμη βλεπω τον γαλιλαιο να κατηφοριζει με τη νατασσα διπλα του.ειναι κουρασμενος απο το ψαραδικο.μισει θανασιμα τη ρακετα τα μπαλακια καθως και ολους τους παιχτες.μισει τη ρακετα,αυτο το αθωο κομματι ξυλου.

εχω αποφασισει να του τη σπασω για τα καλα.καθεται τρεις ομπρελες παραπερα.παιρνω τον σταθη και τα εργαλεια και σκαμε μπροστα του σαν τον ναδαλ και τον φεντερερ στον τελικο.ο γαλιλαιος βεβαια τους εχει νικησει 3-0 στο διπλο,αλλα αυτος επαιζε μονος του δε χρεοιαζοταν συμπαιχτη!

ειναι ξαπλωμενος και ετοιμος να κοιμηθει.η νατασσα τον ταιζει δροσερα νεκταρινια και βερυκοκα.στηνομαστε διπλα του και αρχιζουμε να παιζουμε ρακετες με τον σταθη.τα λαμπακια του θεου αναψαν ολα μαζι.αρχιζει να μας πεταει παντοφλες,να μας βριζει.η νατασσα κοιταει αμιλητη.ουδεν σχολιο.καποια στιγμη του ριχνω το μπαλακι επιτηδες,του ζηταω συγγνωμη και αυτος μου λεει με βαρια φωνη "ΝΑ ΣΟΥ ΚΟΠΕΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ!!"σταματησα να παιζω γιατι αν συνεχιζα θα μου κοβοταν σιγουρα το χερι κι υστερα πως θα μαζευα καλαμποκια?

ξεμαλωσαμε και συνεχισαμε να διαφωνουμε πολιτισμενα.δωσαμε ραντεβου στον συδεσμο για καφε.του τα χωσα για τα καλα αλλα για τον γαλιλαιο ο ΜΠΑΟΚ ειναι πανω απ ολα.το βραδυ μας εστησε στον βαλτο αλλα βρηκα εκει τον αντωνη ο οποιος μου εκαν μια φοβερη αποκαλυψη."ο γαλιλαιος ξερεις οτι παλια επαιζε ρακετες?"μου πεσε το ποτο απ το χερι μιλαμε.

απο δω και περα θα του πεταω τα μπαλακια στο κεφαλι και πανω στα σπορ του βορρα για να μη καει αλλο με την παοκαρα και ξαναρχισει να παιζει!

5 σχόλια:

Αλέξης είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Αλέξης είπε...

ΠΕΣ ΚΑΙ ΣΥ ΤΗ ΜΑΛΑΚΙΑ ΣΟΥ xaxaxaxa

Nα κανονίσεις να πάμε κάμπινγκ ρε μαλάκα και άσε τις μαλακίες που μου κρατάς και ημερολόγιο , μήπως κρατάς και τα λογιστικά πάνω σου κύριε 'ποδευθυντή? ΟΡΣΕ και ένα πενταντίν !

kapsos είπε...

θα παμε ρε μαλακα.κι εγω θελω.ξυπναω καθε μερα στις 5 για δουλεια και δε ξερω ποτε θα τελειωσω.πιστευω πως θα ξεκλεψω καμια βδομαδα πριν αρχισω μαθηματα.για αναμεινατε ολιγον τι!!

Αλέξης είπε...

O στρατός φίλε μου δεν αναμένει , μόνο λίγο καιρό ξαποστένει και ξανά προς τη λούφα τραβά...

Ποια δουλειά ρε λαμόγιο , εγώ ρακέτες και βαρδάριδες βλέπω .

Υ.Σ.1 Έκανα σχόλιο στις εξισώσεις 5ου βαθμού και στον τετραγωνισμό του κύκλου ασχετούλη :P
Y.Σ.2 Τα περί πυθαγορείου ήταν απλά αποθέωση , από σπόντα διαβάζοντας για τα fractals τα βρήκα όλα...

Θα ξανάρθω Ζήκο !

Evirules είπε...

Καλά μπάνια!Καλά να περάσεις!