13 Φεβρουαρίου 2008

ΑΙΤΗΣΗ ΑΠΑΛΛΑΓΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΤΡΑΤΟ

Αίτηση απαλλαγής από το στρατό (πραγματική επιστολή)


Κύριε υπουργέ Αμυνας,

επιτρέψτε μου να σας εκθέσω το πρόβλημά μου και να σας ζητήσω να τακτοποιήσετε το θέμα μου.

Περιμένω να μου "έρθει το χαρτί" για να παρουσιαστώ στο στρατό.

Είμαι 24 χρονών και έχω παντρευτεί μια χήρα 44 χρονών, η οποία έχει μια κόρη 25 χρονών, την οποία παντρεύτηκε ο πατέρας μου. Επομένως ο πατέρας μου, αφού παντρεύτηκε την κόρη μου, είναι γαμπρός μου.

Επιπλέον η κόρη μου, αφού είναι σύζυγος του πατέρα μου, έγινε και μητριά μου.

Η γυναίκα μου κι εγώ αποκτήσαμε τον περασμένο Ιανουάριο ένα γιο. Κατά συνέπεια εκείνος, είναι αδερφός της συζύγου του πατέρα μου και κουνιάδος του πατέρα μου. Είναι όμως και θείος μου, αφού είναι αδερφός της μητριάς μου. Αρα ο γιος μου είναι θείος μου.

Η σύζυγος του πατέρα μου απέκτησε τα Χριστούγεννα ένα γιο, ο οποίος είναι ταυτόχρονα αδερφός μου, αφού είναι γιος του πατέρα μου, και εγγονός μου, αφού είναι γιος της κόρης της γυναίκας μου.

Τότε εγώ είμαι αδερφός του εγγονού μου και, επειδή ο σύζυγος της μητέρας κάποιου είναι πατέρας του, αυτό έχει ως αποτέλεσμα εγώ να είμαι πατέρας της κόρης της γυναίκας μου και αδερφός του γιου της. Επομένως είμαι ο παππούς μου.

Δεδομένου αυτού, σας παρακαλώ να με απαλλάξετε, αφού ο νόμος απαγορεύει πατέρας, γιος και εγγονός να υπηρετούν ταυτόχρονα στον στρατό

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

kaloooooooooooooooooooooooooooooo

Ανώνυμος είπε...

ποσα θες να μας τρελλανεις ΜΙΧΣΑΡ

Evirules είπε...

Τρομερό!!!!!!Τελικά την απαλλαγή την πήρε η τον βγάλαν Ι5;;

kapsos είπε...

ειδες πως τα φερνει η ζωη καμια φορα?μαλλον εγινε αυτο που λες και τη γλιτωσε ο τυχερος!!

Ανώνυμος είπε...

ANTIXRISTE....O neow arxiepiskopos einai o kalyteros...OY OY 666....I dont want PAP!!!PAP is killer!!!!!OYYYYYYYYYYYY!

Γιώργος Πάππας είπε...

Αυτά είναι μαλακίες. Ο τύπος είναι αδερφή κι απλά αρνείται να το δηλώσει για να μην καταντήσει να κάνει καριέρα στην ΤV (Σεβαστό από μια άποψη).
Υπάρχει βέβαια και το ενδεχόμενο να επηρεάστηκε απλώς από σίριαλ του Παπακαλιάτη (ή γιατί όχι, ο Παπακαλιάτης να έγραψε σίριαλ βασισμένο στη ζωή του τύπου).
Όπως και να χει πάντως το ότι είναι αδερφή δεν αλλάζει.
Κατά κανόνα, μόνο οι "αδερφούλες" (οίτοι ΠΟΥΣΤΑΡΕΣ) δεν πάνε φαντάροι.Όσοι εξαιρούνται του κανόνα είναι απλώς "βυσματίες", οπότε μαγκιά τους.

"Διδάσκων" αεί διδασκόμενος

Ανώνυμος είπε...

Φίλε Πάπα είσαι και σύντροφος...Και θεωρώ πως έχεις προοδευτικές απόψεις και ανοιχτό μυαλό...Δεν κατάλαβα δηλαδή όσοι κάνουν καριέρα στην ΤV είναι και αδερφές?Μην μας κόβεις τα φτερά όλους εμάς που ονειρευόμαστε το δελτίο του MEGA!!!

Γιώργος Πάππας είπε...

Φίλε κακαουνάκη δεν είπα ότι όσοι κάνουν καριέρα στην TV είναι αδερφές ή πούστηδες(αν και αυτό είναι υπό συζήτηση, αναλόγως με την εκάστοτε έννοια του όρου). Είπα ότι όσοι είναι πούστηδες κάνουν σίγουρα καριερα στην TV.Με την χαρακτηριστική ευστροφία σου είμαι σίγουρος οτι "το πιασες το υπονοούμενο" αλλά πιθανώς λόγω της δημοσιογραφικής σου ιδιότητας επιχειρείς να με ρίξεις στην παγίδα του ολοκληρωτισμού για να κάνεις "νούμερα". Δεν θα παίξω έτσι. Εμμένω στην άποψή μου και ταυτόχρονα παραμένω σύντροφος και προοδευτικός.Δεν κατακρίνω, απλώς συμπεραίνω - διαπιστώνω.

"Διδάσκων" αεί διδασκόμενος

Ανώνυμος είπε...

Φίλε Γιώργο οφείλω να ομολογήσω πως αν περιμέναμε απόσ εν αδεν θα κάναμε ποτέ νούμερα μιας και δεν πιανεσαι κορ'οιδο. Χαίρομαι σύντροφε.Όσο για το υπονοούμενο παράτην εξυπνάδα μου δεν το πιασα.....

Γιώργος Πάππας είπε...

Δεν θα μπω σε μια λογική κόντρας μαζί σου φίλε κακαουνάκη.Το υπονοούμενο ήτανε τρόπος του λέγειν και αναφερόμουν στην αρχική τοποθέτησή μου περι "αδερφάδων" και στην (εσκεμμένα ίσως) λανθασμένη δική σου ερμηνεία.
Ας σταματήσουμε όμως εδώ αυτή τη μικρή διένεξη.
Περιμένω εναγωνίως το καρφί για να διαβάσω τα όσα σέρνεις του Μάκη.

"Διδάσκων" αεί διδασκόμενος