29 Νοεμβρίου 2007

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΠΠΑ

Σύντροφε Κάψο...

Κατά κανόνα, οι ψυχαναλυτές της εποχής μας μιλούν για το φαινόμενο-πάθηση της «προβολής». Όπερ σημαίνει ότι αυτό που αρνούμαι να παραδεχτώ για τον εαυτό μου, το προβάλλω στην εικόνα του άλλου. Ομοίως πράττεις αυτή την περίοδο, προτείνοντάς με για την ηγετική θέση ενός πολιτικού σχηματισμού. Είναι γνωστές οι προσδοκίες σου για πολιτική καριέρα που εκτείνονται από τη θέση του Δημάρχου μέχρι αυτή του Πρόεδρου της Δημοκρατίας. Για το λόγο αυτό εξάλλου, συμμετείχες σε τέτοιου είδους «διαβουλεύσεις» - «μαγειρέματα» κατά την πρόσφατη προεκλογική περίοδο των δημοτικών εκλογών.(Κι αυτό δεν είναι λάσπη, μιλάω με ντοκουμέντα).

Από τη μεριά μου, αυτό δεν το θεωρώ κακό. Είσαι ένα άτομο με φιλοδοξίες όπως όλοι οι άλλοι με τους οποίους συναναστρέφεσαι. Μου προκαλεί απλώς έκπληξη το γεγονός ότι δεν παραδέχεσαι –αν και αρχιδάτα κρίνεις την όποια στάση των άλλων – τις δικές σου φιλοδοξίες. Κι αυτό δεν το κάνεις επειδή δειλιάζεις…αλλά έχεις σχέδιο του Σατανά να εκπληρώσεις…γι αυτό ενεργείς στα κρυφά!!!

Προσπάθησε να ξαναμπείς στον ίσιο δρόμο, να επανενταχτείς ομαλά στην τόσο μισητή για σένα κοινωνία, να δεχτείς ότι το εκπαιδευτικό δημοσιοϋπαλληλίκι είναι τουλάχιστον ειλικρινέστερο από την εκμετάλλευση της ανησυχίας και της μαλακίας του γονιού που τρέχει να βρεί τον καλό καθηγήτή για να του χρυσοπληρώσει τα ιδιαίτερα μαθήματα του παιδιού του.

Αυτός που λόγω πνευματικής αδυναμίας βλέπει στο άτομό σου τη σωτηρία του παιδιού του, αποτελεί για σένα το αίμα με το οποίο κρατιέσαι στη ζωή και καθημερινά σκαρφαλώνεις ψηλότερα.

Τέλος, επειδή θεωρώ ότι είσαι ένα πραγματικά αξιόλογο άτομο, θα σου πρότεινα τη δημιουργικότερη ενασχόληση με «τα κοινά», κι όχι με «τους κοινούς» όπως ο Πάππας.

Με τιμή,

΄΄διδάσκων αει διδασκόμενος

4 σχόλια:

kapsos είπε...

δε μισω την κοινωνια φιλε μου.αλοιμονο,ζω μεσα της.αλλα τις φιλοδοξιες που τις ειδες?η μηπως οποιος εχει γνωμη εχει και φιλοδοξιες.νομιζω οτι προκειται για δυο διαφορετικα πραγματα.
οσο για τις προσφατες εκλογες το ξερεις οτι αρνηθηκα την ενεργο συμμετοχη διοτι η εξουσια δεν ειναι κατι που θελω να ασκησω.η μηπως νομιζεις οτι απλως επενδυω στο μελλον?πρεπει να ξερεις οτι δεν ειμαι και τοσο εξυπνος για να κανω κατι τετοιο φιλε μου.
απο την αλλη θελω να κατακρινω και να χλευασω την σταση μερικων συνομιλικων μας που εκαναν ακριβως αυτο που μολις περιεγραψα.επενδυσαν σε μια μικποκομματικη σκοπιμοτητα και το επραξαν για αρκετο καιρο.δηλωνω υπευθυνα οτι ειμαι μαλακας διοτι δεν το χα καταλαβει και για αυτο επεσα θυμα.εκει να δεις φιλοδοξια και σκοπιμοτητα παππα μου.να σκιαχτει το ματι σου αδερφε!!! η μαζι μας η εχθρος μας ηταν η σταση τους. GEORGE BUSH JUNIOR και βαλε....
τελος παντων.οπως βλεπεις επεστρεψα στα επικαιρα πολιτικα σχολια οπως με παρακινησες.ελπιζω να σε εξεπληξε ο τροπος που το εκανα.αλλωστε οπως λες κι εσυ ειδικευομαι στην ΠΑΠΠΑρολογια.χαχαχαχαχα!!!!!

ΥΓ.οσο για την λογοκρισια ουτε λογος.και τη μανα μου να εβριζες θα το βαζα οπως ηταν.μου τη δινει η λογοκρισια...

Ανώνυμος είπε...

...το ότι δεν σχολιάζεις τα περί Σατανά, να με ανησυχήσει;...

Χα,χα,χα!!!


"Διδάσκων" αεί διδασκόμενος.

kapsos είπε...

βεβαιως να σε ανησυχει.εχω ασπαστει τον σατνισμο παιδιωθεν!!!εχεις κανα κοκορα για σφαξιμο?

Ανώνυμος είπε...

κόκορα μπορεί να μήν έχω, ξέρω όμως αρκετούς που κοκορεύονται!
Σου κάνουν;
Χα,Χα,Χα!

"Διδάσκων" αεί διδασκόμενος